Branch Indicator

  • Du er her: S&P Denmark

Sprog

Main Navigation da-NORDIC

Fortrolighedspolitik

Simpson Manufacturing Company, Inc. og dets associerede selskaber (samlet "virksomheden", "vi" eller "os") forstår og respekterer dine bekymringer omkring dine fortrolige oplysninger. Vi ønsker, at du skal være fortrolig med, hvordan vi indsamler, anvender og videregiver oplysninger. Denne fortrolighedspolitik beskriver vores praksis i forbindelse med oplysninger, som vi indsamler via:

  • Hjemmesider, der drives af os, hvorfra du har adgang til denne beskyttelse ("webstederne");
  • Software applikationer, der stilles til rådighed af os til brug på eller via computere og mobile enheder ("apps");
  • Vores sociale medier sider og apps placeret på sådanne websteder (kollektivt, vores "sociale medier sider"); og andre
  • Offline erhvervsinteraktioner du har med os.

Samlet henviser vi til websteder, apps, sociale mediesider, e-mails og offline forretningsinteraktioner som "tjenester".

 

Personlige oplysninger

"Personlige oplysninger" er oplysninger, der identificerer dig som individ eller relaterer til en identificerbar person.

  • Navn
  • Postadresse
  • Emailadresse
  • Telefonnummer
  • Sociale medier håndteringer

 

Indsamling af personlige oplysninger

Vi og vores tjenesteudbydere indsamler personlige oplysninger på en række forskellige måder, herunder:

Gennem tjenesterne

  • Vi indsamler personlige oplysninger via tjenester, for eksempel når du opretter en brugerkonto, tilmelder dig for at modtage litteratur eller elektronisk kommunikation, deltager i kundefora og undervisning, indsender undersøgelser eller deltager i konkurrencer eller andre kampagner.

Offline

  • Vi indsamler personlige oplysninger fra dig offline, fx når du besøger vores faciliteter eller kontakter os på telefonen.

Fra andre kilder

  • Vi modtager dine personlige oplysninger fra andre kilder, for eksempel vores strategiske partnere, når de deler oplysningerne med os.

Vi er nødt til at indsamle personlige oplysninger for at kunne levere de ønskede tjenester til dig. Hvis du ikke giver de ønskede oplysninger, er vi muligvis ikke i stand til at levere tjenesterne. Hvis du videregiver personlige oplysninger vedrørende andre personer til os eller vores tjenesteudbydere i forbindelse med tjenesterne, erklærer du, at du har bemyndigelse til at gøre det, og at vi kan bruge oplysningerne i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik.

 

Brug af personlige oplysninger

Vi og vores tjenesteudbydere bruger personlige oplysninger til legitime forretningsmæssige formål, herunder:

Levere funktionaliteten af tjenesterne og opfylde dine anmodninger

  • For at levere tjenesternes funktionalitet til dig, såsom at arrangere adgang til din registrerede konto og give dig relateret kundeservice
  • For at besvare dine henvendelser og opfylde dine anmodninger, når du kontakter os via en af vores online kontaktformularer eller lignende, for eksempel når du sender os spørgsmål, forslag, ros eller klager, eller når du anmoder om et tilbud eller andre oplysninger om vores produkter og tilbud
  • Til at levere produkter, litteratur eller tjenester, som du har anmodet om, og give dig relateret kundeservice
  • For at gennemføre dine transaktioner og give dig relateret kundeservice
  • At sende administrative oplysninger til dig, såsom ændringer i vores vilkår, betingelser og politikker

Vi vil engagere os i disse aktiviteter for at administrere vores kontraktmæssige forhold med dig og/eller for at overholde en juridisk forpligtelse.

At give dig vores nyhedsbrev og/eller andet marketingmateriale og fremme social deling

  • For at sende dig marketingrelaterede e-mails, med oplysninger om vores tjenester, nye produkter og andre nyheder om vores virksomhed
  • For at fremme den sociale delingsfunktion, som du vælger at bruge.

Vi vil engagere os i denne aktivitet med dit samtykke, eller hvor vi har en legitim interesse.

Analyse af personoplysninger til virksomhedsrapportering og levering af personlige tjenester

  • Til at analysere eller forudsige vores brugeres præferencer for at udarbejde aggregerede trendrapporter om, hvordan vores digitale indhold bruges, så vi kan forbedre vores tjenester
  • For bedre at forstå dig, så vi kan tilpasse vores interaktioner med dig og give dig oplysninger og/eller tilbud, der er skræddersyet til dine interesser
  • For bedre at forstå dine præferencer, så vi kan levere indhold via vores tjenester, som vi mener vil være relevante og interessante for dig

Vi vil levere personlige tjenester baseret på vores legitime interesser, og med dit samtykke i det omfang, det kræves af gældende lovgivning.

Giver dig mulighed for at deltage i undersøgelser, konkurrencer eller andre kampagner

  • Vi kan tilbyde dig mulighed for at deltage i en undersøgelse eller en anden kampagne.
  • Nogle af disse kampagner har yderligere regler, der indeholder oplysninger om, hvordan vi vil bruge og videregive dine personlige oplysninger.

Vi bruger disse oplysninger til at administrere vores kontraktforhold med dig.

Samle og/eller anonymisere personlige oplysninger.

  • Vi kan samle og/eller anonymisere personlige oplysninger, så det ikke længere vil blive betragtet som personlige oplysninger. Vi gør det for at generere andre data til vores brug, som vi kan bruge og videregive til ethvert formål.

At udføre vores forretningsmæssige formål.

  • For dataanalyse, for eksempel for at forbedre effektiviteten af vores tjenester
  • For revisioner, for at verificere, at vores interne processer fungerer efter hensigten og er i overensstemmelse med lovmæssige, regulerende eller kontraktmæssige krav
  • For bedrageri- og sikkerhedsovervågningsformål, for eksempel, for at opdage og forhindre cyberangreb eller forsøg på at begå identitetstyveri
  • Udvikling af nye produkter og tjenester
  • For at styrke, forbedre eller modificere vores nuværende produkter og tjenester
  • For at identificere brugstendenser, for eksempel, forståelse af hvilke dele af vores tjenester der har størst interesse for brugerne
  • Til at bestemme effektiviteten af vores reklamekampagner, så vi kan tilpasse vores kampagner til vores brugeres behov og interesser
  • For at betjene og udvide vores forretningsaktiviteter, for eksempel, at forstå, hvilke dele af vores tjenester der er af størst interesse for vores brugere, så vi kan fokusere vores energi på at opfylde vores brugeres interesser
  • For at give brugeren efterspurgte uddannelse på vores produkter og tjenester

Vi engagerer os i disse aktiviteter for at administrere vores kontraktmæssige forhold med dig, for at overholde en juridisk forpligtelse, og/eller fordi vi har en legitim interesse.

 

Videregivelse af personlige oplysninger

Vi videregiver personlige oplysninger:

  • Til vores associerede selskaber til de formål, der er beskrevet i denne fortrolighedspolitik.
  • Til tredjepartssponsorer af undersøgelser, konkurrencer og lignende kampagner.

 

Andre anvendelser og oplysninger

Vi bruger og videregiver også dine personlige oplysninger, når det er nødvendigt eller hensigtsmæssigt, især når vi har en juridisk forpligtelse eller legitim interesse i at gøre det:

For at overholde gældende love og bestemmelser.

  • Dette kan omfatte love uden for dit bopælsland.

Samarbejde med offentlige og statslige myndigheder.

  • At besvare en anmodning eller give oplysninger, som vi tror på i god tro, er nødvendige
  • Dette kan omfatte myndigheder uden for dit bopælsland.

Samarbejde med retshåndhævende myndigheder.

  • For eksempel, når vi reagerer på anmodninger om retshåndhævelse og ordrer eller give oplysninger, vi tror på god tro er nødvendigt

Af andre juridiske årsager

  • At håndhæve vores vilkår og betingelser; Og
  • For at beskytte vores rettigheder, privatliv, sikkerhed eller ejendom, og/eller vores associerede selskabers, dig eller andre.

I forbindelse med et salg eller en forretningstransaktion.

  • Vi har en legitim interesse i at videregive eller overføre dine personlige oplysninger til en tredjepart i tilfælde af reorganisering, fusion, salg, joint venture, tildeling, overførsel eller anden disposition af alle eller en del af vores forretning, aktier eller lager (herunder i forbindelse med konkursbehandling eller lignende.

 

Andre oplysninger

"Andre oplysninger" er alle oplysninger, der ikke afslører din specifikke identitet eller ikke direkte vedrører en identificerbar person, såsom:

  • Browser-og enhedsoplysninger
  • Brugsdata for apps og websteder
  • Oplysninger, som indsamles via cookies, webbeacons og andre teknologier
  • IP-adresse
  • Oplysninger, der er blevet samlet på en måde, så det ikke længere afslører din specifikke identitet

Hvis vi skal behandle andre oplysninger som personlige oplysninger i henhold til gældende lov, kan vi bruge og videregive dem til de formål, hvortil vi bruger og videregiver personlige oplysninger som beskrevet i denne politik.

 

Indsamling af andre oplysninger

Vi og vores tjenesteudbydere kan indsamle andre oplysninger på en række forskellige måder, herunder:

Via din browser eller enhed:

  • Visse oplysninger indsamles af de fleste browsere eller automatisk via din enhed, såsom din IP -adresse, computertype (Windows eller Mac), skærmopløsning, operativsystemets navn og version, enhedsproducent og model, sprog, Internet browsertype og version samt navn og version af tjenesterne (f.eks. den app. du bruger). Vi bruger disse oplysninger til at sikre, at tjenesterne fungerer korrekt.

Gennem din brug af apps

  • Når du downloader og bruger en app, kan vi og vores tjenesteudbydere spore og indsamle brugsdata, såsom den dato og det klokkeslæt, hvor appen på din enhed får adgang til vores servere, dine trafikmønstre, og hvilke oplysninger og filer, du har downloadet til appen baseret på din IP-adresse.

Brug af cookies

  • Cookies er oplysninger, der lagres direkte på den computer, du bruger. Cookies giver os mulighed for at indsamle oplysninger såsom browsertype, tid brugt på tjenesterne, besøgte sider, sprogindstillinger og andre trafikdata. Vi og vores tjenesteudbydere bruger oplysningerne til sikkerhedsformål, til at lette navigationen og reducere hyppigheden, hvormed du bliver nødt til at indtaste din adgangskode, til at vise oplysninger mere effektivt og til at tilpasse din oplevelse. Vi reagerer i øjeblikket ikke på browser-spor-ikke-signaler. Hvis du ikke ønsker oplysninger, der indsamles ved brug af cookies, giver de fleste browsere dig mulighed for automatisk at afvise cookies eller få valget mellem at afvise eller acceptere en bestemt cookie (eller cookies) fra et bestemt websted. Hvis du imidlertid ikke accepterer cookies, kan du opleve ulemper i din brug af tjenesterne, og du kan muligvis ikke installere eller bruge visse af vores apps.

Brug af web-beacons og andre lignende teknologier

  • Web-beacons (også kendt som pixel tags og Clear GIFs) kan bruges til blandt andet at spore handlinger af brugere af tjenesterne (herunder e-mailmodtagere), måle succesen af vores marketingkampagner og kompilere statistik om brugen af tjenesterne og responsrater.
  • Analytics. Vi bruger Google Analytics, som bruger cookies og lignende teknologier til at indsamle og analysere oplysninger om brugen af tjenesterne og rapportere om aktiviteter og trends. Denne tjeneste kan også indsamle oplysninger om din brug af andre websites, apps og online ressourcer. Du kan få mere at vide om Googles praksis ved at gå til https://policies.google.com/technologies/partner-sites og udnytte fravalg fra Google ved at downloade Google Analytics-fravalgs browser add-on, tilgængelig på https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
  • Vi bruger Facebook-pixels og LinkedIn Insight Tag, der bruger cookies og lignende teknologier til at indsamle og analysere yderligere aktiviteter og trends. Du kan få mere at vide om denne praksis på https://www.facebook.com/about/privacy/update og https://de.linkedin.com/legal/cookie-policy.

IP-adresse

  • Din IP-adresse tildeles automatisk til din computer af din internetudbyder. En IP-adresse kan identificeres og logges automatisk i vores serverlogfiler, når en bruger fårdgang til tjenesterne, sammen med tidspunktet for besøget og den eller de sider, der blev besøgt. Indsamling af IP-adresser er standardpraksis og udføres automatisk af mange websteder, programmer og andre tjenester. Vi bruger IP-adresser til formål som beregning af anvendelsesniveauer, diagnosticering af serverproblemer og administration af tjenesterne.

 

Anvendelse og videregivelse af andre oplysninger

Vi kan bruge og videregive andre oplysninger til ethvert formål, medmindre vi er forpligtet til at gøre andet i henhold til gældende lovgivning. I nogle tilfælde kan vi kombinere andre oplysninger med personlige oplysninger. Hvis vi gør det, vil vi behandle de kombinerede oplysninger som personlige oplysninger, så længe de kombineres.

 

Sikkerhed

Vi søger at anvende rimelige organisatoriske, tekniske og administrative foranstaltninger for at beskytte personlige oplysninger i vores organisation. Desværre kan ingen datatransmission eller lagringssystem garanteres at være 100% sikker. Hvis du har grund til at tro, at din interaktion med os ikke længere er sikker, skal du straks underrette os i overensstemmelse med afsnittet "Kontakt os" nedenfor.

 

Dine valg vedrørende vores brug og videregivelse af dine personlige oplysninger

Vi giver dig valg i forhold til vores brug og videregivelse af dine personlige oplysninger til markedsføringsformål. Du kan fravælge:

  • Modtagelse af elektronisk kommunikation fra os: Hvis du ikke længere ønsker at modtage marketingrelaterede mails fra os på et fremadrettet grundlag, kan du fravælge det ved at klikke på fravalgslinket i en elektronisk kommunikation fra os.

Vi vil forsøge at efterkomme din(e) anmodning(er), så snart det praktisk er muligt. Bemærk, at hvis du fravælger at modtage marketingrelaterede mails fra os, kan vi stadig sende dig vigtige administrative meddelelser, som du ikke kan fravælge.

 

Hvordan du kan få adgang til, ændre eller slette dine personlige oplysninger

Hvis du ønsker at anmode om at gennemgå, rette, opdatere, fortænge, begrænse eller slette personlige oplysninger, gøre indsigelse mod behandlingen af personlige oplysninger, eller hvis du ønsker at anmode om at modtage en elektronisk kopi af dine personlige oplysninger med henblik på fremsendelse til et andet selskab (i det omfang disse rettigheder er givet til dig ved gældende lov), kan du indsende din anmodning via e-mail eller post på adresserne i afsnittet "Kontakt os" nedenfor. Vi vil svare på din anmodning i overensstemmelse med gældende lovgivning.

I din anmodning skal du gøre det klart, hvilke personlige oplysninger du gerne vil have ændret, eller om du gerne vil have dine personlige oplysninger fjernet fra vores database. For din beskyttelse kan vi kun implementere anmodninger med hensyn til de personlige oplysninger, der er knyttet til den bestemte e-mailadresse, som du bruger til at sende os din anmodning, og vi kan være nødt til at bekræfte din identitet, før du implementerer din anmodning. Vi vil forsøge at efterkomme din anmodning, så snart det praktisk er muligt.

Bemærk, at vi kan være nødt til at opbevare visse oplysninger med henblik på registrering og/eller at gennemføre transaktioner, som du har påbegyndt, før du anmoder om en ændring eller sletning (f. Eks. Når du foretager et køb eller indtaster en promovering, kan du muligvis ikke ændre eller slette den personlige information der er givet, indtil efter afslutningen af et sådant køb eller salgsfremstød).

 

Opbevaringsperioden

Vi opbevarer personlige oplysninger så længe, som det er nødvendigt eller tilladt, i lyset af det eller de formål, som de er indhentet til, og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

De kriterier, der anvendes til at bestemme vores opbevaringsperioder, omfatter:

  • Hvor lang tid vi har et løbende forhold til dig og leverer tjenesterne til dig (f. eks. så længe du har en konto hos os eller bliver ved med at bruge tjenesterne);
  • Hvorvidt der er en juridisk forpligtelse, som vi er underlagt (for eksempel, visse love kræver, at vi registrerer dine transaktioner i en vis periode, før vi kan slette dem); Eller
  • Hvorvidt tilbageholdelse er tilrådeligt i lyset af vores retsstilling (såsom med hensyn til gældende vedtægter for begrænsninger, retssager eller lovgivningsmæssige undersøgelser).

 

Følsomme oplysninger

Medmindre vi anmoder om det, beder vi dig om ikke at sende os, eller afsløre, følsomme personlige oplysninger (f. eks.CPR-numre, oplysninger vedrørende racemæssig eller etnisk oprindelse, politisk anskuelser, religion eller anden overbevisning, sundhed, biometri eller genetiske egenskaber, kriminel baggrund eller fagforeningsmedlemskab) på eller gennem tjenesterne eller på anden måde for os.

 

Opdateringer til denne Fortrolighedspolitik

"SENEST OPDATERET"-forklaringen øverst i denne privatlivspolitik angiver, hvornår denne Fortrolighedspolitik sidst blev revideret. Eventuelle ændringer træder i kraft, når vi bogfører den reviderede privatlivspolitik på tjenesterne. Din brug af tjenesterne efter disse ændringer betyder, at du accepterer den reviderede privatlivspolitik.

 

Kontakt os

Simpson Strong-tie Company Inc., beliggende på 5956 W. Las Positas Blvd, Pleasanton, CA 94588, er det selskab, der er ansvarlig for indsamling, brug og videregivelse af dine personlige oplysninger i henhold til denne fortrolighedspolitik.

Hvis du har spørgsmål om denne fortrolighedspolitik, bedes du kontakte os på Dataprivacy_simpson@strongtie.com

 

Yderligere oplysninger om EØS

Du kan også k ontakte vores Data Security Lead (DSL) ansvarlig for dit land eller område, hvis det er relevant. For at se en liste over DSL, send da venligst en e-mail til compliance@strongtie.com

 

SENEST OPDATERET: juli 16, 2019

Kontakt

S&P

SIMPSON Strong-Tie