Main Navigation da-NORDIC

Related System

Asfaltarmering

Bitumenimprægnerede asfaltforstærkningsnet

S&P Carbophalt® G 200/200

S&P Carbophalt® G 200/200

S&P Carbophalt® G 200 /200 er en bitumenimprægneret asfaltarmering fremstillet af kulfiber til installation i asfaltbelægninger.
Produktet kan anvendes lokalt eller på det fulde areal, ved vedligeholdelse og nye anlæg. 

S&P Carbophalt® G 200/200

Call to Action

Pin status

This page is not pinned. Sæt knappenål.

Specifikationer

  • Reduktion af CO2 udledning og livscyklusomkostninger
  • Kan fræses og anvendes i genbrugsasfalt
  • Forbedring af bæreevnen
  • Reducerer forskydning- og trækspændinger
  • Lineær elsastisk levetid >100 år
  • Armeringsgitterstruktur tilpasser sig asfaltoverfladen
  • Åben gitterstruktur sikrer sammenhæng
    mellem asfaltlagene
  • Overbygning kan udlægges med det samme
  • Ingen behov for større mængder emulsion
    (bindemiddel) ved udlægning eller overbygning
  • Let at udlægge med maskine
  • Udlægges problemfrit i kurver
     

Application

S&P Carbophalt® G 200/200 andvendes til at forebygge revnedannelse, for at stoppe gennemslagsrevner, samt for at reducere nedbøjningen og øge bæreevnen. S&P bitumenimprægneringen sikrer god vedhæftning mellem det gamle og nye asfaltlag, som er afgørende for kvaliteten af forstærkningen.

Billedgalleri

Call to Action

Pin status

This page is not pinned. Sæt knappenål.

Service

Kontaktpersoner

Dokumentation

Brochure

Tekniske data

Produktinformation

Vi sætter pris på din interesse. Se på dataene. Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp, så tak venligst kontakt os.

Logistiske Data

    • Delivery
      Width of roll1.95 m (further on request)
      Length of roll50 m

Installationsvejledning

  • - Apply S&P Carbophalt® G 200∕200 on dry surface, either by machine or manually, and if possible immediately before the installation of the road surface
    - Apply at temperatures > 3 °C. Observe relevant norms for application of layers
    - Ensure overlapping lengths of 10–20 cm are observed
    - Overlapping of the reinforcement mesh should be optimised, according to the nature and location of joints/cracks, as well as wheel loading
    - If the mesh is applied only on local areas, it shall be covered manually with an asphalt layer. This prevents cracking caused by passing vehicles.
    - Minimum covering of 2 cm above S&P Carbophalt® G 200∕200

    Unrolling equipment is available on a rental basis. S&P will assist and/or carry out the work if requested.

Du er her

    Kontakt

    S&P

    SIMPSON Strong-Tie